Fruity Cherry Heart

Glitter Words


Thursday, February 3, 2011

..Ku Simpan Cintamu..

aku sayang padamu,
sebelum kau kata sayang padaku..
aku kasih padamu,
sebelum kau cinta padaku..

Saat mataku terpandang,
buat pertama kali nya pada wajah mu,
hatiku sudah terpaut,
hatiku mahukan dirimu..

dikala itu,
aku hanya mampu memendam rasa,
perasaan ku,
tersimpan rapi dalam hatiku..

Disaat hati bergolak,
Kau jua menyambut cintaku,
tersenyum cintaku tak ditolak,
Bersatu sudah hatimu dan hatiku..

Tapi,
Kenyataan itu hanya seketika,
Aku di tolak ke tepi,
Setelah gembira kau buat ku duka..

kini Kau pergi,
tnpa kata buat selamanya,
Kau tinggal kan aku,
tnpa terkesan rindu mu padaku..

Ketentuan ini aku terima,
Redha dlam pasrah aku,
Biarpun hati aku,
Tak pernah merelakan kepergianmu..

Andai di suatu hari nanti,
Masih tersisa ingatanmu padaku,
pulanglah kepada ku,
Kerna cintaku tak pernah terhenti buat dirimu....


 

No comments:

Post a Comment